resepi brownies bite

Brownies Bite

Sangat mudah dan memang best bawa pergi picnic. Budak-budak pun suka.

resepi kek alphabet

Kek Alphabet Red Velvet

Meh kitorang tunjuk resepi Kek Alphabet Red Velvet yang korang boleh guna.

Resepi Bubur Cha Cha Keledek

Bubur Cha Cha Keledek

Puas pujuk Cik Ain untuk masakkan petang-petang gini. Yang penting memang best layan kena pula dengan air teh.

Hotteok @ Korean Pancake

Ianya macam donut yang dijadikan lempeng dan diisi inti gula dan kayu manis. Korang kene try ok.

resepi roti cheese stick

Roti Cheese Stick

Lembut, gebu dan sedap.. Kena pula bila sapu dengan mentega bersama madu. Aduhai.. Tak cukup satu..

Overnight Oat

Overnight Oat

Sangat mudah dibuat… dan ia juga memudahkan para suami untuk menjaga makan ibu yang sedang berpantang… tak sampai 5 minit.

Mini Burger

Mini Burger

Sangat comel untuk dimakan… sesiapa yang suka benda-benda comel tu… bolehlah cuba buatnya sendiri… mudah je

Waffle

Waffle

Banyak kali kita beli dekat kedai je, padahal cara nak buatnya sangat mudah… so lepas ni boleh cuba sendiri..

Fettucini Carbonara Cheese

Fettucini Carbonara Cheese

Sangat mudah dan ringkas, masa-2 cuti ni sedap dihidang bersama minum petang..

Almond Donut

Almond Donut

Sangat mudah dan ringkas, masa-2 cuti ni sedap dihidang bersama minum petang..

Roti Sarang Lebah

Roti Sarang Lebah

memang terkenal dikalangan masyarakat hari ini, dan rasanya juga sangat sedap…

resepi karipap pusar

Karipap Pusar

Sangat sesuai dihidang semasa minum petang, memang layan, kalau buat sendiri bolehlah lebihkan inti karipap tu..

Seminit Resepi @ 2016