Carian Resepi

Koleksi Seminit Resepi

Set Milk Booster

Set Milk Booster

Sesuai dimakan selepas luka ibu betul-betul kering atau pun selepas 44 hari bersalin dan boleh menambahkan susu badan.

Chicken Buttermilk

Chicken Buttermilk

Rasanya seakan-akan butter prawn.. cuma gantikan udang dengan ayam… so siapa alergik udang tu boleh lah cuba resepi ini..

Bubur Nasi Ikan

Bubur Nasi Ikan

Boleh dijadikan makanan untuk orang berpantang jugak… ianya sangat mudah untuk dimasak

Fish And Chip

Fish And Chip

Boleh dijadikan makanan untuk orang berpantang jugak… ianya sangat mudah untuk dimasak

Daging Lada Hitam

Daging Lada Hitam

Senang je sebenarnya nak masak… para suami tu kena lah rajin-rajin kedapur ye bila isteri masih dalam pantang tu

Sup Ikan Merah

Sup Ikan Merah

Merupakan kegemaran bagi para ibu-ibu yang sedang berpantang… para suami boleh lah cuba masakkan untuk si isteri ya xD

Ayam Blackpepper

Ayam Blackpepper

Kalau dipanggang lagi sedap.. memang sesuai sangat dihidang pada hujung minggu, ataupon pada waktu cuti…

Lamb Chop

Lamb Chop

Sangat berselera bila dilihat, apatah lagi bila dimakan. so lepas boleh masak sendiri je, tak perlu cari jauh-jauh

Fettucini Carbonara Cheese

Fettucini Carbonara Cheese

Sangat mudah dan ringkas, masa-2 cuti ni sedap dihidang bersama minum petang..

Pajeri Terung

Pajeri Terung

Sangat sedap dimakan panas, tamabahan lagi makan bersama nasi putih dan ayam goreng… perghh

resepi nasi ayam

Nasi Ayam

Selalunya kita beli masa makan tengah hari, so kepada siapa yang ada kelapangan tu, boleh la cuba buatnya sendiri ya..

Nasi Tomato

Nasi Tomato

selalu kita beli dekat pasar malam je, siapa yang teringin nak cuba sendiri, mari la belajar disini…


Sembang | Tanya | Request Resepi

Seminit Resepi @ 2016